Nie je celkom jasné, čo chcel Milo Hlaváček svojím
článkom dosiahnuť, hovoril však niečo v tom zmysle, že ide o reklamu
osobnosti mojej. Zjavil sa v kancelárii, kde som v tej chvíli simuloval
pracovnú činnosť, vytiahol ma do bufetu, kde ma spacifikoval jedným
Martinerom a takto, zjavne nechápajúceho situáciu, ma v priestoroch
firemnej tmavej komory, naveky zväčšnil svojim digitálnym Olympusom. Môj
výraz na fotke ostatne svedčí i o ďalšej, priznám sa, nelichotivej
skutočnosti - NIE SOM ABSOLÚTNE FOTOGENICKÝ. Zostáva mi len veriť, že
realita je radostnejšia.
Našťastie, banskobystrický Večerník vychádza v náklade
len okolo 1000 kusov, takže nemyslím, že by táto samoľúba kompozícia
spôsobila v tomto regióne nejaký výraznejší rozruch. Ale ak v
banskobystrických i zvolenských uliciach stretnete dvojmetrového
ozembucha v komplete Adidasu vietnamskej výroby so šiltovkou posunutou až
ku koreňu nosa, vedzte, že to určite nie som ja. A autogramy zásadne
nedávam :-) |